Dovoľte mi, aby som občanom nášho mesta s radosťou oznámil skutočnosť, že digitalizácia kina Mladosť je ukončená a po 10 mesačnej prestávke dňom 27. júna kino obnovuje svoju prevádzku.
Tento krát s najmodernejšou projekčnou technológiou obsahujúcou 7.1. kanálový priestorový zvuk vrátane 3D projekcie. Z vranovského kina sa tak stáva multimediálna sála, ktorá umožní nielen filmovú projekciu, ale aj sledovanie športových a kultúrnych prenosov, usporadúvanie konferencií s možnosťou projekcie na plátno 10m x 4m, využitie špičkovej projekčnej techniky na realizáciu pútavej edukačnej činnosti pre školy v čase vyučovania atď.
Stalo sa tak na základe skutočnosti, že filmoví producenti prestali s výrobou filmových kópii, ktoré nahradil digitálny spôsob záznamu, šírenia a reprodukcie.
Touto cestou chcel by som poďakovať primátorovi mesta Ing. Jánovi Raganovi za to, že zachovanie vranovského kina so 100 ročnou tradíciou bolo od začiatku medzi jeho prioritami. Veľká vďaka nesporne patrí poslancom mestského zastupiteľstva, ktorí v procese prípravy digitalizácie počas takmer dvojročného obdobia viacerými hlasovaniami potvrdili svoj súhlas so zachovaním vranovského kina.
Digitalizáciu Kina Mladosť finančne podporil Audiovizuálny fond. Taktiež všetkým lokálnym médiám, ktoré vyvolali širokú diskusiu o potrebe zachovania kina v našom meste.
Moja radosť je o to väčšia, že zavŕšením procesu digitalizácie kina sme v zmodernizovanom Dome kultúry vo Vranove nad Topľou vytvorili kino, ktoré spĺňa prísne kritéria svetového DCI štandardu. Ináč povedané, naše kino sa týmto krokom zaradilo medzi kiná, ktoré dosahujú parametre projekcie, ktoré sú nám známe napr. z multikín v obchodných centrách. Proces digitalizácie kín na Slovensku prebieha už od roku 2011. Prevádzkovatelia týchto nových technológii na spoločných konferenciách informujú aj o nedostatkoch, ktoré sa vďaka zlyhaniu ľudského faktoru často vyskytujú. Uvediem najčastejší prípad. Každý filmový digitálny obsah musí byť autorizovaný elektronickým kľúčom, ktorý emailovou poštou zasiela filmový distribútor na požiadanie každému kinu. Stalo sa, že distribútor v požadovanom termíne kľúč nedodal a kino nemohlo film premietnuť.
Pracovníci Mestského domu kultúry urobia všetko preto, aby sme takýmto situáciám predchádzali, alebo ich aspoň minimalizovali.
Pre diváka je veľmi dôležitá informácia o výške vstupného na filmové predstavenie. Tu by som chcel zdôrazniť, že cenu vstupenky určuje distribútor. Z celkovej ceny odvádza kino 60% distribučnej spoločnosti a 40% zostáva prevádzkovateľovi kina. Vo všeobecnosti rozdiel v cene vstupenky medzi multikinami a jedno sálovými kinami na Slovensku je 1 €. Cena vstupenky na filmové predstavenie vo formáte 2D bude 3,00 až 4,00 € a vo formáte 3D bude 5,00 až 6,00 €. Aj z dôvodu rozdielu ceny vstupenky budeme v našom kine uvádzať tie isté filmy v obidvoch formátoch, aby mal divák možnosť si vybrať.
V ten istý deň plánujeme napr. o 17.00 hod. 2D filmové predstavenie a o 19.00 hod. vo formáte 3D. Hrací plán budeme prispôsobovať dopytu.
Na záver by som chcel za kolektív pracovníkov Mestského domu kultúry poďakovať všetkým občanom nášho mesta, ktorí akýmkoľvek spôsobom vo verejnej diskusii podporili svojim postojom modernizáciu nášho kina, čo v konečnom dôsledku prinieslo svoje ovocie a mesto Vranov nad Topľou sa zaradilo medzi tie mestá na Slovensku, v ktorých klasické jedno sálové kino nezaniklo.
Prajem Vám veľa zážitkov na filmových predstaveniach v našom kine.
Ing. Alfonz Kobielsky - riaditeľ MsDK
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v Mestskom dome kultúry prísp. org. vo Vranove nad Topľou (ďalej len MsDK).
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase, tak prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom (pokiaľ bol e-mail správne zadaný). Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni MsDK a to oznámením variabilného čísla rezervácie, alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. A rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny prevádzkovateľ neručí za to jeho rezervácie, napriek tomu, že zákazník obdrží e-mail o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo obsluhou MsDK. A súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať telefonicky alebo osobne v pokladni MsDK.
Kúpa vstupeniek
Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať oprávnenosť nároku na zľavnenú vstupenku. V prípade, že zákazník nepreukáže nárok na zľavnenú vstupenku, a vstupenku už zakúpil bude vstupenka považovaná za neplatnú a nebude mu povolený vstup do kinosály, ani mu nevznikne nárok na vrátenie vstupného.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba v pokladni Msdk pred začatím podujatia na ktoré boli vstupenky zakúpené. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom za účelom kontroly.
Zákazníkovi sa neumožňuje vrátiť zakúpené vstupenky bez udania dôvodu.
Ak bol zákazník z dôvodu porušenia poriadku alebo slušného správania vykázaný z priestoru kinosály stráca právo ďalšej účasti na predstavení a akejkoľvek kompenzácie.
Msdk si vyhradzuje právo z prevádzkových dôvodov zrušiť akékoľvek predstavenie pred jeho začiatkom, o čom bude bez zbytočného odkladu zákazníkov informovať zverejnením informácie na web stránke kina resp. oznamom priamo v mieste predaja vstupeniek.
Zákazníci, ktorí na predmetné predstavenie vstupenky kúpené mali, majú nárok na vrátenie vstupného v plnej výške, na žiadne iné kompenzácie nemá nárok. Na vrátenie vstupného musí predložiť nepoškodené a čitateľné vstupenky, zakúpené na toto predstavenie. Bez preukázania nároku predložením nepoškodených a čitateľných vstupeniek zákazník nebude vrátené vstupné.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek na predstavenie zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.